Подання повідомлення про прийняття працівника на роботу
Пологівська ОДПІ нагадує, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власник підприємства, установи, організації або фізична особа повинна подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття такого працівника на роботу.
Тобто обов’язок з подання повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір).Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджена постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413.
Подати таке повідомлення слід до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п'ятьма особами.
Торгуєш пивом – реєструй РРО
Пологівська ОДПІ повідомляє. що 20.12.2017 року набула чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 №984 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000р. №1336. Зазначеною Постановою викладено у новій редакції пункт перший Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
Відповідно до внесених змін, для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (пивом), зокрема фізичним особам – підприємцям, які сплачують єдиний податок, необхідно мати зареєстровані РРО та роздруковувати фіскальні чеки, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
Нагадуємо, що суб’єктам господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю виключно пивом, необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Фізичні особи-платники податків можуть отримати реєстраційний номер для дитини
Пологівська ОДПІ інформує, що громадянин, для якого раніше не формувалася Облікова картка фізичної особи - платника податків (далі – Облікова картка), і якого не включено до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, зобов'язаний подати до державної податкової інспекції за місцем реєстрації або проживання Облікову картку №1ДР, яка водночас є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, а також пред'явити документ, що посвідчує особу.
Крім того, розділом VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників», визначено, що облікові картки громадян України, у віці до 16 років, або неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорт громадянина України, подаються одним з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини і документа, що засвідчує особу одного з батьків. Слід зазначити, що отримання реєстраційного номеру для дитини проводиться після подання вищезазначених документів.
Реєстрація громадянина України у Державному реєстрі здійснюється протягом 3 робочих днів від дня подання Облікової картки №1ДР до ДПІ за місцем реєстрації.
Громадяни України можуть звернутися за документом (ідентифікаційним кодом), що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, до будь-якої державної податкової інспекції, незалежно від реєстрації їх місця проживання.
Новий сервіс від Електронного кабінету ДФС
Пологівська ОДПІ повідомляє про запровадження в Електронному кабінеті нового сервісу - окремого Реєстру податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена.
Реєстр розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.
Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».
У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.
Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку.
У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру Електронний кабінет доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Комісіонер – резидент надає послуги комітенту – нерезиденту з придбання товару на території України: оподаткування ПДВ
Пологівська ОДПІ інформує, що згідно з підпунктами «б» та «г» п. 185.1 ст. Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку:
¨ з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ;
¨ вивезення товарів за межі митної території України.
Пунктом 186.4 ст. 186 ПКУ визначено, що місцем постачання послуг є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у пунктах 186.2 і 186.3 ст.186 ПКУ.
Якщо комісіонером – резидентом надаються послуги комітенту – нерезиденту з придбання товару на території України, то оскільки місце постачання такої послуги комітенту – нерезиденту розташоване на митній території України, то операція з надання такої послуги комісіонером оподатковується ПДВ у загальному порядку.
ФОП – платник єдиного податку може здавати частину земельної ділянки в оренду, площа якої не перевищує 0,2 гектара, за умови якщо решта земельної ділянки не перебуває в оренді
Пологівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 1 ст. 320 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-ІV зі змінами і доповненнями власник майна має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Ця норма також стосується використання майна, яке надається в оренду фізичною особою – підприємцем (далі – ФОП), який знаходиться на спрощеній системі оподаткування.
Підпунктом 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями передбачено, зокрема, що ФОП, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, не можуть бути платниками єдиного податку.
Отже, ФОП – платник єдиного податку може здавати частину земельної ділянки в оренду, площа якої не перевищує 0,2 гектара, за умови якщо решта земельної ділянки не перебуває в оренді.
Сплата транспортного податку в 2018 році
Пологівська ОДПІ нагадує, що до статті 267 ПКУ, яка регулює сплату транспортного податку, зміни в 2018 році не вносилися. Отже, він сплачуватиметься так, як і в 2017 році.
Але слід пам’ятати, що за пп.267.2.1ПКУ об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Оскільки з 1 січня 2018 року розмір мінімальної зарплати становить 3723 грн, то така вартість зросла до 1 396 125 грн.Фізичними особами транспортний податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
Нагадаємо також, що у 2018 році подаватиметься оновлена форма декларації з транспортного податку.
Сума поворотної фінансової допомоги отримана фізичною особою – підприємцем на загальній системі оподаткування: чи є об’єкт оподаткування?
Пологівська ОДПІ звертає увагу, відповідно до пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 І Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) поворотна фінансова допомога – це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.
Згідно із п. 177.1 ст. 177 розділу IV ПКУ оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб – підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.
Враховуючи те, що отримання фізичною особою – підприємцем поворотної фінансової допомоги (позики) відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначений строк, то протягом дії договору сума поворотної фінансової допомоги не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.
При цьому, слід зазначити, якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.
Внесення ідентифікаційного коду до паспорту громадянина України
Пологівська ОДПІ інформує, що відповідно до п.70.10 ст.70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та п.10 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків», контролюючим органом ДФС на прохання фізичної особи зазначаються дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків до паспорту громадянина України у формі книжки.
До паспорту громадянина України у формі картки інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків вноситься відповідно до Закону України від 20 листопада 2012 року №5492 «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Згідно з п.10 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України», оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обмін паспорту здійснюється територіальними органами/підрозділами Державної міграційної служби через Головний обчислювальний центр Єдиного державного демографічного реєстру у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Враховуючи викладене, зазначаємо, що дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків вносить до паспорта громадянина України у формі книжки контролюючий орган ДФС на прохання фізичної особи, а до паспорту громадянина України у формі картки – територіальний орган/підрозділ Державної міграційної служби через Головний обчислювальний центр Єдиного державного демографічного реєстру у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» під час його оформлення або обміну.
Граничний термін подання декларації з податку на прибуток підприємств за I квартал поточного року – 10 травня 2018 року
Нагадуємо, платники податку на прибуток підприємств, у яких річний дохід, визначений за показниками Звіту про фінансові результати за попередній річний звітний період, перевищує 20 мільйонів гривень подають податкову декларацію з податку на прибуток за відповідні звітні періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного кварталу.
Тобто таким платникам податку на прибуток підприємств необхідно подати декларацію за перший квартал 2018 року не пізніше 10 травня 2018 року, а сплатити зобов’язання – не пізніше 18 травня 2018 року.
Декларація з податку на прибуток підприємств подається за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467).
Платниками податку на прибуток разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали подається квартальна фінансова звітність, складена за національними чи міжнародними стандартами, яка включає: баланс та звіт про фінансові результати.
10 травня 2018 року – останній термін подання податкових декларацій з рентної плати за спеціальне використання води
Пологівська ОДПІ нагадує суб’єктам господарювання, що граничний термін подання податкових декларацій з рентної плати за спеціальне використання води – 10 травня 2018 року.
Обов’язок платника рентної плати покладено на суб’єкти господарювання, що належать до первинних водокористувачів, які використовують та передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів без надання преференцій бюджетним установам, що належать до первинних водокористувачів. Ключовою ознакою первинних водокористувачів є наявність водозабірних споруд та відповідного обладнання для забору води.
Звертаємо увагу, податкові декларації з рентної плати подаються за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми податкової декларації з рентної плати» до контролюючого органу, за місцем реєстрації, до закінчення визначеного розділом ІІ Податкового кодексу України граничного строку подання податкових декларацій за звітний період, що дорівнює календарному кварталу.
Крім того, суб’єкти господарювання повинні сплатити податкове зобов’язання з рентної плати за спеціальне використання води не пізніше 18 травня 2018 року.
У разі припинення підприємницької діяльності подання податкової декларації є обов’язковим
Звертаємо увагу на те, що відповідно до внесених змін до пункту 177.11 ст. 177 Податкового кодексу фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
В чеках на купівлю пального зазначається код товарної під категорії
Пологівська ОДПІ звертається до керівників органів місцевого самоврядування, на території яких здійснюється роздрібна торгівля пальним, та реалізаторів пального з проханням звернути особливу увагу на зміни у діючому законодавстві, що стосуються застосування реєстраторів розрахункових операцій. Адже від виконання приписів чинного законодавства щодо зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у касових чеках реєстраторів розрахункових операцій напряму залежить зарахування частини акцизного податку з пального до загального фонду бюджетів місцевого самоврядування.
Змінами передбачено доповнення переліку обов’язкових реквізитів фіскального касового чека на товари (послуги) та фіскального касового чеку видачі коштів новим реквізитом: «код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках передбачених законодавством)».
Тобто, суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування (для пального із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
У разі проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування найменування (для пального із зазаначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, передбачається застосування фінансових санкцій у розмірі 5 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів внесено наказом Міністерства фінансів України від 19 лютого 2018 року № 288 «Про внесення змін до Положення про форму і зміст розрахункових
Витрати на придбання дозволу чи ліцензії: відображаємо у податковому обліку
Порядок розрахунку амортизації основних засобів або нематеріальних активів для визначення об’єкта оподаткування передбачено п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Згідно з п. п. 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 ПКУ, яким визначено строки нарахування амортизації нематеріальних активів, зокрема, до групи 6 відносяться інші нематеріальні активи (право на ведення діяльності, використання економічних та інших привілеїв тощо) зі строком корисного використання не менше двох та не більше десяти років.
Підпунктом 138.3.2 п. 138.3 ст. 138 ПКУ встановлено, що не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел:
- вартість гудвілу;
- витрати на придбання / самостійне виготовлення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів;
- витрати на ремонт, реконструкцію, модернізацію, інші поліпшення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів.
Терміни «невиробничі основні засоби», «невиробничі нематеріальні активи» означають відповідно основні засоби, нематеріальні активи, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку.
Згідно з п. 10 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 8 «Нематеріальні активи», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.10.1999 № 242 (далі – П(С)БО 8), придбані (створені) нематеріальні активи зараховуються на баланс підприємства/установи за первісною вартістю.
Первісна вартість придбаного нематеріального активу складається з ціни (вартості) придбання (крім отриманих торговельних знижок), мита, непрямих податків, що не підлягають відшкодуванню, та інших витрат, безпосередньо пов’язаних з його придбанням та доведенням до стану, у якому він придатний для використання за призначенням. Фінансові витрати не включаються до первісної вартості нематеріальних активів, придбаних (створених) повністю або частково за рахунок запозичень (за винятком фінансових витрат, які включаються до собівартості кваліфікаційних активів відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 31 «Фінансові витрати») (п. 11 П(С)БО 8).
З урахуванням зазначеного, нематеріальні активи, які призначені для використання в господарській діяльності платника податку, підлягають амортизації згідно з п. 138.3 ст. 138 ПКУ. При цьому фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму нарахованої амортизації на такі нематеріальні активи відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та зменшується на суму розрахованої амортизації таких нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ст. 138 ПКУ.
У разі надання в оренду нерухомого майна або його частини надається повідомлення за ф. № 20-ОПП
Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком обліку платників податків, затвердженим наказом МФУ від 09.12.2011 № 1588.
Об’єктами оподаткування і об’єктами, пов’язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.
Отже, у разі надання в оренду об’єкта нерухомого майна або його частини (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів) повідомлення за ф. № 20-ОПП подається до контролюючих органів як власником нерухомого майна – орендодавцем, так і орендарем у порядку та строки, визначені п. 8.3-8.5 розділу VIII Порядку №1588.
Так, повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою N 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Кожному об’єкту оподаткування, що надається в оренду (орендується) присвоюється ідентифікатор, що прийнятий суб’єктом господарювання – орендодавцем (орендарем), а також зазначається фактичний стан об’єкта оподаткування на момент заповнення повідомлення за ф. № 20-ОПП.
У графі 9 «Стан об’єкта оподаткування» повідомлення за ф. № 20-ОПП суб’єкт господарювання (орендодавець) зазначає стан – «здається в оренду», суб’єкт господарювання (орендар) - «орендується».
У разі відсутності найменування таких об’єктів оподаткування, у повідомленні за ф. № 20-ОПП орендодавцем (орендарем) зазначається інвентарний номер об’єкта оподаткування, вказаний у договорі оренди.
Зазначена норма передбачена п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.
Блокування податкових накладних. Визначено порядок формування переліку ризикових платників податків.
На виконання п.10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 117, ДФСУ затвердила:
– Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків;
– форми Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків і Рішення про неврахування Таблиці даних платника податків.
Порядок та форми відповідних рішень затверджено наказом ДФСУ від 21.03.2018 №144.
Період для відображення розрахунку коригування покупцем
Пологівська ОДПІ нагадує, якщо податкова накладна за операцією з постачання товарів/послуг була складена з порушенням норм Податкового кодексу України (містить помилки, які заважають ідентифікувати здійснену операцію), право на податковий кредит за такою операцією виникає у покупця на підставі зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) розрахунку коригування до такої податкової накладної, у якому виправлено такі помилки:
- у разі своєчасної реєстрації розрахунку коригування в ЄРПН - у податковій декларації з ПДВ за той звітний (податковий) період, в якому складено розрахунок коригування, або за будь-який наступний звітний (податковий) період, але не пізніше ніж через 1095 календарних днів з дати складання такої податкової накладної;
- у разі несвоєчасної реєстрації розрахунку коригування в ЄРПН - у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому його зареєстровано в ЄРПН, або будь-якого наступного звітного (податкового) періоду, але не пізніше ніж через 1095 днів з дати складання такої податкової накладної.
Запорізькі митники виявили громадянина з холодною зброєю
У Запорізькому аеропорту співробітники Запорізької митниці ДФС попередили незаконне переміщення холодної зброї.
Відлітаючи до Туреччини міжнародним авіарейсом "Запоріжжя – Стамбул", громадянин України для проходження митного контролю самостійно обрав спрощений порядок – "зелений коридор" без заповнення митної декларації.
Однак після перетину "білої смуги" у його сумці працівники митниці виявили холодну зброю. Ніж загальною довжиною 26,5 см знаходився в чохлі чорного кольору серед особистих речей. Клинок ножа має скоси, кромку леза, зубчате лезо на верхній частині, заточку нижнього краю та 3 технологічні отвори у центрі. На частині рукояті біля клинка виконано упор для пальця, нижче два тримача для кісті.
Таким чином, громадянин порушив вимоги наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998р. №622 в частині переміщення холодної зброї через державний кордон України.
Стосовно нього складено протокол про порушення митних правил, передбачених статтею 471 Митного кодексу України.
Юристи фіскальної служби Запорізької області виграли 103 судові справи на користь держави
У Запорізькій області за три місяці поточного року на розгляді в судах всіх інстанцій знаходилось дві тисячі справ, де стороною виступали органи фіскальної служби. Загальна сума судових спорів становила майже 2,5 мільярда гривень.
З початку року на користь держави юристи фіскальної служби виграли 103 справи на суму більше 52 мільйонів, що складає 65,6% від кількості розглянутих справ та 67,5% – від загальної суми. На користь платників винесено 45 судових рішень на суму 25,2 мільйона, що дорівнює 30% від кількості та майже 33% – від суми.
Найчастіше позивалися до суду платники до органів ДФС – всього у судах знаходиться близько 1,5 тисячі справ на суму 2 мільярда. За позовами органів ДФС до суб’єктів господарювання судами розглядалось 617 справ на суму 439,8 мільйона. На даний момент вирішена 61 справа, 92% з яких – на користь фіскальної служби.
Нагадаємо, податкове законодавство дає можливість платникам врегулювати спори ще до звернення до суду. Статтею 56 Податкового кодексу України передбачено механізм оскарження рішень органів ДФС.