Голова РДА Юрій Вєтров провів оперативну нараду
01 грудня голова РДА Юрій Вєтров провів оперативну нараду із заступниками голови РДА, керівником апарату, начальниками відділів апарату та структурних підрозділів РДА, керівниками служб із забезпечення життєдіяльності району. На нараді розглянуто питання виконання завдань за минулий тиждень, питання про стан забезпечення життєдіяльності населення району, про стан справ у підвідомчих галузях і сферах діяльності, детально опрацьовано лист ОДА від 24.11.2014 № 09065/08-15 «Про підсумки організації заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів в Україні», заслухано аналіз результатів проведення у районі заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів в Україні, вивчено лист ОДА від 18.11.2014 № 08-44/3343 «Про хід інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо протидії диверсійні та шпигунській діяльності у жовтні 2014 року». Також під час наради обговорено організацію виконання розпорядження голови ОДА від 06.03.2013 № 103 «Про реалізацію положень Закону України «Про екстрену медичну допомогу» та план роботи РДА на тиждень.
У завданнях на поточний тиждень йшлося про продовження інформаційно-роз’яснювальної роботи із використанням основних положень Слова Президента України П. Порошенка до Дня пам’яті жертв голодоморів в Україні, про тиражування та розповсюдження листівок щодо протидії диверсійній та шпигунській діяльності, про здійснення організаційних заходів із проведення методичної наради щодо вдосконалення форм і способів спільної роботи органів влади із волонтерськими організаціями за участю представників УВП ОДА.
У завданнях на поточний тиждень йшлося про продовження інформаційно-роз’яснювальної роботи із використанням основних положень Слова Президента України П. Порошенка до Дня пам’яті жертв голодоморів в Україні, про тиражування та розповсюдження листівок щодо протидії диверсійній та шпигунській діяльності, про здійснення організаційних заходів із проведення методичної наради щодо вдосконалення форм і способів спільної роботи органів влади із волонтерськими організаціями за участю представників УВП ОДА.