:
Відбулося спільне засідання постійних комісій райради  
     17 грудня відбулося спільне засідання постійних комісій районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжної політики та спорту та з питань депутатської діяльності, державної регуляторної політики, законності та соціальної політики під головуванням О.Гапоненка.
      У роботі спільного засідання взяли участь голова районної ради Ю.Коноваленко, голова райдержадміністрації Ю.Вєтров, заступник голови райдержадміністрації І.Півень, начальники відділів та управлінь райдержадміністрації, працівники виконавчого апарату районної ради. 
     Під час засідання депутатами були розглянуті наступні питання: про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Пологівського району на 2015 рік, Програму розвитку малого підприємництва Пологівського району на 2015 - 2016 роки, внесення доповнень до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Пологівського району на 2014 рік (зі змінами та доповненнями), внесення змін та доповнень до районної Програми соціальної підтримки малозабезпечених громадян із числа ветеранів війни, праці, інвалідів, інших соціальних верств населення «Назустріч людям» на 2012-2014 роки (зі змінами та доповненнями), надання відділу освіти Пологівської районної державної адміністрації дозволу на передачу сільським радам у тимчасове безоплатне користування автобусів та мікроавтобуса, внесення змін та доповнень до районної Програми «Шкільний автобус» на 2015 рік, внесення змін і доповнень до рішення районної ради від 30.01.2014 № 3 «Про районний бюджет на 2014 рік» (зі змінами та доповненнями), план приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та міста Пологівського району на 2015 рік, надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, план роботи Пологівської районної ради на І півріччя 2015 року.
     За результатами розгляду питань було прийнято відповідні рішення щодо винесення зазначених питань на розгляд пленарного засідання сорок другої сесії районної ради.