Державною казначейською службою України протягом 2015 року було проведено роботу по розширенню функцій програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».
З 2016 року вводяться в дію розширені функціональні можливості ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» в частині отримання та передачі документів щодо планових показників, передачі розподілів відкритих асигнувань (розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань місцевого бюджету), завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них.
Протягом 2015 року також розширено перелік носіїв ключової інформації, які можуть використовувати клієнти для роботи в СДО. До переліку включено:
— носії виробництва Київського підприємства ТОВ «Автор»: «SecureToken-337», «SecureToken-337 mini», карт-рідер КР-371 з карткою «CryptoCard-337», який дозволяє використовувати пластикові картки відносно невисокої вартості;
— носій виробництва Харківського підприємства АТ «Інститут інформаційних технологій» електронний ключ “Алмаз-1К”.
Враховуючи вищезазначене та з метою розширення кількості клієнтів для роботи в системі дистанційного обслуговування, оптимізації взаємодії між органами Державної казначейської служби України та економії бюджетних коштів на витратні матеріали та відвідування органів Казначейства, звертаємося з пропозицією до керівників бюджетних установ активізувати роботу щодо початку використання системи дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».
На офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України за адресою: http://www.treasury.gov.ua є окремий розділ «Електронні сервіси», де розміщені актуальні інструкції щодо впровадження та використання системи дистанційного обслуговування. Всю необхідну інформацію можна також отримати в Управлінні Державної казначейської служби України у Пологівському районі Запорізької області.