Костянтин Бриль: «Для влади дуже важливо, щоб інклюзивна освіта реально працювала на благо всіх запоріжців»
Голова облдержадміністрації Костянтин Бриль взяв участь у зборах батьків, діти яких навчаються в інклюзивних класах Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Основа». На заході також були присутні заступник голови ОДА Едуард Гугнін та заступник директора Департаменту освіти і науки ОДА Володимир Захарчук.
Очільник регіону нагадав, що восени 2016 року в нашій області стартував трирічний науково-педагогічний експеримент «Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Запорізькій області», керівником якого є Голова Благодійного фонду Порошенка Марина Порошенко.
- У рамках цього пілотного проекту в 47 загальноосвітніх навчальних закладах відкрито 78 інклюзивних класів для 154 дітей. Також для особливих малят працюють 20 дошкільних груп з інклюзивною формою навчання. Влада регіону дуже пильно стежить за цим проектом, адже наша область перша, де впроваджено інклюзію. І саме на тих результатах, які будуть досягнуті в Запоріжжі, будуватиметься подальше просування інклюзії по всій Україні. Тож нині ми приділяємо увагу всім питанням, які хвилюють батьків та учнів інклюзивних класів. Адже для влади дуже важливо, щоб інклюзивна освіта реально працювала на благо всіх запоріжців, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Проведення відкритих батьківських зборів було ініційовано облдержадміністрацією, аби з’ясувати думку щодо ефективності експерименту. Як пояснили працівники школи, в рамках проекту було запроваджено он-лайн анкету для батьків учнів інклюзивних класів з метою оперативного реагування на можливі проблеми чи перешкоди на шляху впровадження інклюзії. І перші відгуки свідчать, що 75% опитаних не просто підтримують інклюзивне навчання, а вважають правильним навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх школах.
Під час зборів присутні батьки позитивно відзначили те, що всі учні класів з інклюзією отримують психо-корекційну та психо-профілактичну допомогу, мають постійний супровід соціалізації, отримують допомогу в логопедичному супроводі школярів. Відповідно позитив від реалізації проекту отримує кожен учень, незважаючи на особливості.
Крім того, дуже важливий вклад в роботу класу і допомогу педагогам надають асистенти вчителя, які допомагають з організацією не тільки процесу навчання, а й буденного життя учнів.
За інформацією управління у справах преси та інформації облдержадміністрації
За інформацією управління у справах преси та інформації облдержадміністрації