Міністерство освіти і науки України повідомляє про те, що громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу до Державної служби якості освіти.
Телефони “гарячої лінії” Служби для звернення громадян:
з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;
з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.
Час роботи “гарячих ліній”: понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).
Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи, зокрема, організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Нагадаємо, на позачерговому засіданні Уряду прийнято рішення рекомендувати школам встановити канікули з 15 до 30 жовтня, у наступний період можливий перехід на дистанційне і змішане навчання з урахування епідеміологічної ситуації.
Закладам професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти – перейти з 15 жовтня до 15 листопада на дистанційну форму навчання з рекомендованим виїздом студентів із гуртожитків (окрім сиріт; осіб, позбавлених батьківського піклування; здобувачів освіти з тимчасово окупованих територій, «червоних» карантинних зон; іноземних громадян та осіб без громадянства; здобувачам освіти, які поєднують навчання з роботою).
Крім того, з 16 жовтня 2020 року діє положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Воно розширює можливості для дистанційного навчання учнів – як за дистанційною формою здобуття освіти, так і при використанні технологій дистанційного навчання в інших формах здобуття освіти.
За матеріалами Урядового порталу