Сьогодні в режимі онлайн відбулася селекторна нарада керівництва Міністерства охорони здоров’я із представниками обласних державних адміністрацій щодо організації роботи контакт-центру з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. Запорізьку область на нараді представляли заступниця голови облдержадміністрації Олена Теряєва, керівниця апарату Зінаїда Бойко та в. о. директора Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації Марина Воловик.
Контакт-центр працюватиме цілодобово. За номером 0-800-60-20-19 кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних номерів та мобільних телефонів. Для оброблення вхідних зв’язків та їх технічного супроводу буде залучено близько 150 операторів.
Міністерством охорони здоров’я України сформовано базу знань та розроблено скрипти відповідей на найбільш поширені питання громадян щодо окремих аспектів життя та діяльності, пов’язаних із поширенням COVID-19. Проведено навчання операторів із урахуванням кращих практик Урядового контактного центру.
Алгоритм роботи контакт-центру передбачає реєстрацію звернення у CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній, у межах компетенції, надати вичерпну відповідь. Протягом 48 годин оператори зв’язуються із заявником, щоб озвучити інформацію за запитом. У випадку неможливості надання відповіді в зазначений проміжок часу, оператори центру також повідомляють про це громадянина.
Всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії поширенню COVID-19 розпочав свою роботу 2 листопада. З моменту старту оператори контакт-центру отримали понад 5000 дзвінків та зареєстрували 366 звернень. За тематикою найбільше звернень стосуються консультацій з питань діагностики COVID-19, взаємодії з сімейними лікарями, амбулаторного лікування та режиму самоізоляції.
За матеріалами сайту Запорізької облдержадміністрації