:

 

Згідно з Порядком надання пільг АТ «Ощадбанк» інформує пільговиків за допомогою SMS** про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.

Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно: 

 

  1. Звернутись до управління соціального захисту населення з проханням доповнити Ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
  2. Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на сайті ощадбанку. 

У власному кабінеті одержувач субсидії/пільговик може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії/пільги, розмір нарахованої субсидії/пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії/пільги (при умові надходження інформації від постачальників комунальних послуг).

У контакт–центрі ощадбанку за номером телефону 0800210800 можна дізнатися таку інформацію:

- суму перерахованих Ощадбанком коштів за субсидією/пільгою на рахунки комунальних підприємств;

- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;

- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація і які потрібно оплатити згідно з квитанціями;

- залишок субсидії/пільги на поточний день;

- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом одержувача субсидії/пільговика.