:
У вівторок, 14 травня, голова райдержадміністрації Артур Крупський за участю керівника апарату райдержадміністрації Ірини Браженко, начальника відділу  «Пологівське бюро правової допомоги» Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Наталії Дерменджи та  директора Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Євгена Сухомлина провів зустріч з директором Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у  Донецькій та Запорізькій областях Павлом Наливайком.
Обговорено спільні напрямки діяльності щодо реалізації визначених статтею 59 Конституції України положень про право кожного на професійну правничу допомогу, яка, у випадках передбачених законом, надається безоплатно та відповідно до вимог Закону України «Про безоплатну правову допомогу».
Павло Наливайко довів до відома учасників зустрічі кількісні показники  роботи центру за 2018 рік та чотири місяці 2019 року:
  • кількість зареєстрованих звернень - 2526 (2018) та 767 (2019);
  • кількість прийнятих звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги - 81 (2018) та 20 (2019)
  • кількість наказів про надання безоплатної вторинної правової допомоги на штатних працівників бюро – 59 (2018) та 16 (2019);
  • кількість доручень на адвокатів - 21(2018) та 16 (2019).
За результатами зустрічі прийнято рішення про продовження співпраці задля забезпечення реалізації гарантованого Конституцією України права осіб на безоплатну правову допомогу, дотримання принципів державної політики у сфері надання безоплатної правової допомоги.
 
Довідково:
Регіональний центр діє з 1 квітня 2017 року, його повноваження розповсюджуються на Запорізьку та Донецьку області.
Основні завдання центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги: надання безоплатної первинної правової допомоги і безоплатної вторинної правової допомоги; підвищення правової свідомості, культури та освіченості населення (правопросвітництво); забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції України.
З метою спрощення доступу до безоплатної правової допомоги та задоволення потреб у правових послугах, зокрема для соціально вразливих суспільних груп (осіб з інвалідністю, людей похилого віку або з обмеженими можливостями, одиноких осіб, ветеранів війни, дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, внутрішньо переміщених осіб, а також осіб, які проживають або перебувають у відділених населених пунктах, у тому числі у сільській місцевості, віддалених районах області) були створені, та успішно функціонують дистанційні пункти доступу до безоплатної правової допомоги та мобільні консультаційні пункти доступу до безоплатної правової допомоги.

DSC05657 60130669-687007718394629-1058161301852782592-n 60330923-897190557292635-8978054766311505920-n DSC05652 DSC05654 DSC05656