:
Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 302 звернення громадян. Із загальної кількості звернень:  224 – письмових та     78 – усних. З урахуванням 7 колективних звернень, що надійшло протягом звітного періоду,  до райдержадміністрації  звернулися  633 особи.

Серед загальної кількості звернень 97% складають заяви (клопотання), 3% - скарги.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою найбільше звернень до райдержадміністрації  надійшло від міських жителів 199 або 65,9% від загальної кількості звернень. Від  сільських жителів надійшло 98 звернень, найбільше звернень було з територій: Пологівської (27), Воскресенської (18), Інженерненської (12), найменше Семенівської (2), Григорівської (1) сільських рад та 5 звернень, надійшли до райдержадміністрації з м. Запоріжжя.

       У своїх зверненнях мешканці району порушували питання щодо призначення субсидій,  порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення водою, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги, компенсації пільг залізничних перевезень та інші.

       У звітному періоді від вразливих верств населення до райдержадміністрації надійшло 138 звернень, або 45,7%, у тому числі: від учасників війни та інвалідів війни, та бойових дій - 4 звернення, або 1,3%, від учасників АТО  - 56 звернень, або 18,5%, від осіб з інвалідністю I, II, III групи  - 37 звернень, або 12,3%,  від «дітей війни» - 5 звернення, або 1,7%, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь  - 14 звернень, або 4,6% та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 22 звернення, або 7,3%.

       Протягом 9 місяців 2018 року райдержадміністрацією розглянуто 305 питань, порушених у зверненнях громадян.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж  9 місяців 2018 року,  чільне місце займають: питання соціального захисту населення - 158, або 51,8%, комунального господарства - 23 питань, або 7,5%, аграрної політики і земельних відносин  – 14, або 4,6%, з питань житлової політики - 14, або 4,6%, охорони здоров'я  – 7 або 2,3%, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 6 або 2%, забезпечення дотримання законності правопорядку  - 5, або 1,6%,  транспорту і зв’язку - 4 або 1,3%,  праці та заробітної плати 3 або 1%,  діяльності місцевих органів виконавчої влади 2 або 0,7% та інші.

Із загальної кількості розглянутих звернень 190, або 62,3 %, вирішено позитивно. Пріоритетним для громадян було питання надання адресної грошової допомоги на лікування.

Особлива  увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання районної  Програми соціальної підтримки ветеранів війни, праці, інвалідів та інших малозабезпечених громадян «Назустріч людям»  на 2018 – 2020  роки із районного бюджету виділено 123 громадянам адресну грошову допомогу на суму 78500 тис. гривень, а також 52 учасникам АТО надано одноразову матеріальну допомогу на суму 29500 тис. гривень.

Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися керівництвом райдержадміністрації  відповідно до  графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2018 № 1 та оприлюдненого на офіційному веб – сайті райдержадміністрації, розміщеного на інформаційному стенді у холі райдержадміністрації.

За звітний період проведено 62 особистих та 59 виїзних прийомів громадян, у зв’язку відрядженнями, відпустками голови райдержадміністрації, першого заступника голови райдержадміністрації, заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації та тимчасовою непрацездатністю голови райдержадміністрації, з них: на територіях 12 сільських рад  та в 59 установах і підприємствах району. На особистих та виїзних прийомах керівництвом райдержадміністрації розглянуто 78 звернень громадян, або 25,8 % , у тому числі головою райдержадміністрації – 35 звернень, або               44,9 %. На особистих прийомах порушувалися питання  соціального захисту - 27 (33,8%), комунального  господарства  - 15 (18,8%), аграрної політики і земельних відносин - 9 (11,3%), охорони здоров’я - 3 (3,8%),  транспорту та зв’язку - 2 (2,5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 3 (3,8%), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту та праці заробітної плати – по 2 питання (2,5%), житлової політики та освіти - по 1 питанню (1,3%). 

За звітний період проведено 9 «прямих» телефонних зв’язків з населенням, під час  яких зателефонувало 20 осіб.  Від них надійшло 20 питань. На різні за тематикою питання, адресовані керівникам районних служб, громадяни отримали відповіді, рекомендації.  На вирішення 13 питань керівництвом райдержадміністрації давалися доручення відповідним службам.  Із розглянутих питань:  6 – задоволено, на 7 - надано роз’яснення в терміни, визначені законодавством.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації  надійшло для розгляду 126 звернень  громадян з урядової «гарячої лінії».   За 9 місяців 2018 року зросла кількість звернень від осіб з інвалідністю та членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 17 звернень. Переважна більшість дзвінків стосується соціальних питань – 52 звернення (оформлення субсидії, виплата соціальної допомоги), 14 питань комунального господарства,  13 - охорони здоров’я, 7 – захисту прав дітей, 5 – земельних відносин та інші.  За відповідний період до райдержадміністрації  надійшло 19 звернень громадян з   обласної «гарячої» телефонної лінії, із них 9 звернень надійшло від осіб з інвалідністю та одиноких матерів. Дзвінки стосувались забезпечення житлом, охорони здоров’я,  соціального захисту. За звітній період на Телефонну лінію Пологівської райдержадміністрації надійшло 6 звернень. Актуальними залишаються соціальні, житлові та земельні питання. На всі питання надано роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством.

Протягом звітного періоду проведено  9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслухано 9 звітів про стан роботи зі зверненнями громадян та  розглянуто 9 звернень громадян: щодо забруднення атмосферного повітря внаслідок опалення сусідом свого будинку соляркою, щодо підготовки висновку про позбавлення батьківських прав, колективне звернення щодо відмови ТОВ «Романцови і Ко» у користуванні питною водою мешканцями с. Басань Пологівського району,   щодо недодержання санітарного та екологічного законодавства, щодо сприяння у вирішенні спірного питання при відновленні меж земельної ділянки,  щодо скарги на неправомірні дії водія на маршруті Пологи (АС) – Григорівка, щодо відновлення водопостачання будинків по вулиці Бердянській, щодо підтоплення домоволодіння дощовими та грунтовими водами та щодо відновлення газопостачання до будинку. Питання роз’яснено. 

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 9 місяців 2018 року  проведено 10 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян: з них 3 перевірки в структурних підрозділах райдержадміністрації – в управлінні соціального захисту населення (26.03.2018),  у відділі освіти, молоді та спорту (27.06.2018), та в службі у справах дітей  (28.09.2018), а також 7 перевірок в органах місцевого самоврядування, а саме: Григорівській  сільській раді (30.01.2018), Інженерненській сільській раді (27.02.2018),   Пологівській сільській раді (30.03.2018), Вербівській сільській раді (27.04.2018), Тарасівській сільській раді (31.05.2018), Федорівській сільській раді (30.08.2018) та Костянтинівській сільській раді (27.09.2018). За результатами перевірок складено довідки та акти, які доведено до керівників для належного реагування. Під час проведення перевірок надається методична допомога працівникам, відповідальним за роботу зі зверненнями. 

Протягом 9 місяців 2018 року було проведено  семінар для міського, сільських голів та секретарів  виконкомів місцевих рад. Семінар відбувся  24.01.2018 року, на якому  заслухано питання організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування. З метою надання методичної допомоги щодо практики застосування законодавства про звернення громадян та змін, що вносяться до законодавства, обговорення актуальних питань цієї роботи  проведено два семінари-навчання  для керівників і працівників структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату - 28.02.2018 року, на якому заслухано питання дотримання вимог чинного законодавства при організації роботи з громадянами в частині забезпечення їх конституційного права на звернення та 14.06.2018 року, де заслухано питання про опрацювання звернень, які надійшли до райдержадміністрації з урядової та обласної «гарячих» ліній протягом січня-травня 2018 року. 31.08.2018 на оперативній нараді апарату райдержадміністрації були заслухані результати розгляду звернень громадян, які надійшли  на «прямий» телефонний  зв’язок за 8 місяців 2018 року. 10.09.2018 на оперативній нараді при голові райдержадміністрації заслухано питання про відправку відповідей на звернення, які надійшли з урядової та обласної гарячих ліній через веб-інтерфейс. 27.09.2018 року на засіданні Пологівської районної координаційної ради з питань сприяння розвитку громадянського суспільства було обговорено проект  нормативно-правового розпорядження голови райдержадміністрації «Про організацію роботи із зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації Запорізькій області».

Робота зі зверненнями громадян щокварталу висвітлюється на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, у районній газеті «Районка» та в ефірі ТОВ ТРК «Славія», КП «Пологівське радіомовлення».