:

Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 92 звернення громадян. Із загальної кількості звернень: 68 – письмових та 24 – усних.

З урахуванням 2 колективних звернень, що надійшли протягом звітного періоду, до райдержадміністрації звернулося 187 осіб.

Серед загальної кількості звернень 94,6% складають заяви (клопотання), 5,4% - скарги.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою найбільше звернень до райдержадміністрації  надійшло від міських жителів 68 або 74% від загальної кількості звернень. Від  сільських жителів надійшло 24 звернення, або 26%, найбільше звернень було з територій: Пологівської (4), Інженерненської (4), Григорівської (4), найменше Вербівської та Басанської (1) сільських рад та 1 звернення, або 1,08% було направлено до райдержадміністрації з м. Запоріжжя.

  У своїх зверненнях мешканці району порушували питання щодо призначення субсидій, порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення водою, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги та інші.

  У звітному періоді від вразливих верств населення до райдержадміністрації надійшло 46 звернень, або 50%, у тому числі: від учасників війни та інвалідів війни, та бойових дій - 3 звернення, або 3,3%, від учасників АТО - 26 звернень, або 28,3% , від осіб з інвалідністю I, II, III групи  - 9 звернень, або 9,8%, від «дітей війни» - 1 звернення, або 1,1%, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 6 звернень, або 6,5% та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 1 звернення, або 0,9%.

  Протягом І кварталу 2019 року райдержадміністрацією розглянуто 92 питання, порушених у зверненнях громадян.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж І кварталу 2019 року,  чільне місце займають: питання соціального захисту населення - 47, або 51,08%, праці та заробітної плати - 7, або 7, 6 %, комунального господарства - 6 питань, або 6,5%, аграрної політики і земельних відносин, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 3, або 3,3% та інші.

Із загальної кількості розглянутих звернень 51, або 55,4 %, вирішено позитивно. Пріоритетним для громадян було питання надання адресної грошової допомоги на лікування.

Особлива увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання районної Програми соціальної підтримки ветеранів війни, праці, інвалідів та інших малозабезпечених громадян «Назустріч людям» на 2018 - 2020 роки із районного бюджету виділено адресну грошову допомогу на суму 39900 гривень, а також 6 учасникам АТО надано одноразову матеріальну допомогу на суму 8 500 гривень.

За звітний період проведено 20 особистих прийомів та 21 виїзний прийом, з них: на територіях 5 сільських рад та в 16 установах і підприємствах району. На особистих та виїзних прийомах керівництвом райдержадміністрації розглянуто 24 звернення громадян, або 26,08 %. Найбільше громадян побувало на прийомах у голови райдержадміністрації – 12 звернень, або 50 %.

На особистих прийомах порушувалися питання соціального захисту - 8 (33,3%), аграрної політики і земельних відносин - 3(12,5%), комунального господарства - 3 (12,5%), транспорту та зв’язку - 2 (8,3%), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 2 (8,3%), охорони здоров’я, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, праці та заробітної плати, житлової політики - по 1 питанню (4,2%) та інші – 2 питання (8,3%).

 За звітний період проведено 3 «прямих» телефонних зв’язки з населенням, під час яких зателефонувало 9 осіб. Від них надійшло 15 питань. На різні за тематикою питання, адресовані керівникам районних служб, громадяни отримали відповіді, рекомендації.  На вирішення 10 питань керівництвом райдержадміністрації давалися доручення відповідним службам. Із розглянутих питань: 1 - задоволено, на 8 - надано роз’яснення в терміни, визначені законодавством, інші знаходяться у стані розгляду.    

За І квартал 2019 року на «телефонну лінію» Пологівської районної державної адміністрації зателефонувала одна особа, від якої надійшло 2 питання. Питання знаходяться у стані розгляду.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації  надійшло для розгляду 55 звернень громадян з урядової «гарячої лінії». Із розглянутих питань: 44 - роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством, інші знаходяться у стані розгляду.

За І квартал 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 11 звернень громадян з  прямої «гарячої» лінії КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради. На всі питання надано роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством.  

Актуальними залишаються соціальні, житлові та земельні питання.

На виконання Указу проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслухано 3 звіти про стан роботи зі зверненнями громадян. Розглянуто 3 звернення громадян: щодо виплати орендної плати за земельний пай ТОВ «Тарасівське» за 2018 рік, щодо спірного питання при погодженні межі між земельними ділянками по вул. Центральній, 63 та 65 та щодо захисту права користування газом для опалення житлового будинку. Питання роз’яснено.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.