ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації,
яка знаходиться у розпорядженні апарату районної державної адміністрації
1. Це положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у розпорядженні апарату районної державної адміністрації.
2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) - це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які знаходяться у розпорядженні апарату райдержадміністрації (далі - документи).
3. Загальний відділ апарату спільно з головним спеціалістом з питань інформаційного забезпечення райдержадміністрації забезпечують створення системи обліку, її функціонування та ведення в межах своїх повноважень:
реєстрацію документів;
стабільну роботу системи обліку;
оприлюднення на стенді інформації про можливість доступу запитувачів до комп’ютера, в якому є доступ до системи обліку;
здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку;
можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;
здійснення інших функцій відповідно до законодавства.
4. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку (додається) таких відомостей про документи в електронному вигляді:
номер облікової картки;
назва документа;
номер документа;
дата створення документа;
дата надходження документа;
джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);
галузь;
ключові слова;
тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіо записи тощо);
вид документа (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи, проекти рішень, доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
форма зберігання документа;
місце зберігання документа.
У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.
5. Система обліку ведеться державною мовою.
6. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.
7. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини 7 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
8. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
ФОРМА
електронної облікової картки (реєстр) документів,
які містять публічну інформацію
Номер облікової картки | Назва документа | Номер документа | Дата створення документа | Дата надходження документа | Джерело інформації | Підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом | Строк обмеження доступу до інформації | Галузь | Ключові слова | Тип, носій | Вид документа | Форма зберігання документа | Місце зберігання документа | Додаткова інформація |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |