:
ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації,
яка знаходиться у розпорядженні апарату районної державної адміністрації

        1. Це положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у розпорядженні апарату районної державної адміністрації.
        2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) - це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які знаходяться у розпорядженні апарату райдержадміністрації (далі - документи).
        3. Загальний відділ апарату спільно з головним спеціалістом з питань інформаційного забезпечення райдержадміністрації забезпечують створення системи обліку, її функціонування та ведення в межах своїх повноважень:
        реєстрацію документів;
        стабільну роботу системи обліку;
        оприлюднення на стенді інформації про можливість доступу запитувачів до комп’ютера, в якому є доступ до системи обліку;
        здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку;
        можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;
        здійснення інших функцій відповідно до законодавства.
        4. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку (додається) таких відомостей про документи в електронному вигляді:
        номер облікової картки;
        назва документа;
        номер документа;
        дата створення документа;
        дата надходження документа;
        джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
        передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
        строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);
        галузь;
        ключові слова;
        тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіо записи тощо);
        вид документа (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи, проекти рішень, доповідні записки,         звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
        форма зберігання документа;
        місце зберігання документа.
        У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

        5. Система обліку ведеться державною мовою.
        6. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.
        7. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини 7 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
        8. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

ФОРМА
електронної облікової картки (реєстр) документів,
які містять публічну інформацію

Номер облікової картки Назва документа Номер документа Дата створення документа Дата надходження документа Джерело інформації Підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом Строк обмеження доступу до інформації Галузь Ключові слова Тип, носій Вид документа Форма зберігання документа Місце зберігання документа Додаткова інформація
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15