:
 

 

Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за  9 місяців 2021 року

 Протягом 9 місяців 2021 року до Пологівської райдержадміністрації надійшло 182 звернення громадян. Із загальної кількості звернень: 142 – письмових та 40 – усних.

З урахуванням 7 колективних звернень, що надійшли протягом звітного періоду, до райдержадміністрації звернулося 722 особи.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою від  сільських жителів надійшло 58 звернень, (14 звернень з Більмацької селищної ради, 9 - з Воскресенської сільської ради, 3 - з Федорівської сільської ради; 20 звернень із старостинських округів: 7 - Пологівського, 6 - Басанського, 2 - Інженерненського, 2 - Тарасівського, 1 -Семенівського, 1 - Вербівського, 1 - Новоселівського; 5 звернень з Розівської селищної ради, 4 звернення з Преображенської сільської ради, 2 - з Малинівської сільської ради, 1 - з Комиш - Зорянської селищної ради).

Від міських жителів надійшло 109 звернень, з територій: Пологівської міської ради - 54 звернення, 31 звернення - з Гуляйпільської міської ради, 17 звернень - з Оріхівської міської ради, 5 звернень - з Молочанської міської ради, 2 звернення - з Токмацької міської ради та 15 звернень з інших територій Запорізької області.

У своїх зверненнях мешканці району порушували питання щодо надання державної соціальної допомоги, оплати за комунальні послуги, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення транспортного сполучення між районним центром та селами району, надання матеріальної допомоги  та інші.

У звітному періоді від вразливих верств населення до райдержадміністрації надійшло 61 звернення, у тому числі: від учасників бойових дій - 3, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 5, від дітей війни - 3, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів  до райдержадміністрації надійшло 48 звернень та від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи - 2.

Протягом 9 місяців 2021 року райдержадміністрацією розглянуто 195 питань, порушених у зверненнях громадян.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж 9 місяців 2021 року,  чільне місце займають питання: соціального захисту населення - 105, комунального господарства  - 21, аграрної політики і земельних відносин - 12, транспорту та зв’язку -  11, охорони здоров’я - 9, житлової політики та інші.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації в електронній формі надійшло 5 звернень.

За звітний період проведено 9 «прямих» телефонних зв’язків з населенням, під час  яких зателефонувала одна особа. Від неї надійшло 1 питання.

За 9 місяців 2021 року на «телефонну лінію» Пологівської районної державної адміністрації зателефонувало десять осіб, від яких надійшло десять питань. Питання роз’яснено.

За 9 місяців 2021 року із комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради до райдержадміністрації  надійшло для розгляду 95 звернень: 90 -  з урядової «гарячої лінії», 4 - з гарячої телефонної лінії облдержадміністрації та 1 - з Всеукраїнської телефонної лінії з питань COVID -19. Із розглянутих питань: 87 - роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством, 2 - задоволено, 6 - знаходиться у стані розгляду.

Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися керівництвом райдержадміністрації  відповідно до  графіка затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.03.2020 № 80 та з 12.05.2021 графіком затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.05.2021 № 136, які оприлюднені на офіційному вебсайті райдержадміністрації  та розміщені на інформаційному стенді у холі райдержадміністрації.

З метою мінімізації ризиків поширення на території району коронавірусу COVID-19, на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України та розпорядженням голови райдержадміністрації від 05.02.2021 № 24 «Про заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення до керівництва Пологівської районної державної адміністрації під час карантинних обмежень» припинено проведення особистих та виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації та замінено їх на проведення «гарячих» телефонних ліній спілкування із громадянами. Громадянам також рекомендовано подавати звернення в електронній формі або поштою.

На особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації розглянуто 40 звернень громадян. Найбільше громадян побувало на прийомах у голови райдержадміністрації - 22 звернення. Два звернення вирішено позитивно на інші надано роз’яснення згідно з чинним законодавством.

На особистих прийомах розглянуто 52 питання. Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях чільне місце займають питання соціального захисту - 13, комунального господарства - 10 та аграрної політики і земельних відносин - 6.

Затверджено графік проведення «гарячої» телефонної лінії спілкування із громадянами керівництва райдержадміністрації. Згідно з графіком «гарячі» телефонні лінії проводяться двічі на місяць. Графіки щомісяця оприлюднюються на офіційному вебсайті Пологівської райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду проведено 98 «гарячих» телефонних лінії спілкування із громадянами керівництва райдержадміністрації, під час яких зателефонувало сім осіб.  Із розглянутих звернень – два вирішено позитивно на п’ять надано роз’яснення згідно чинного законодавства. На «гарячу» телефонну лінію до голови райдержадміністрації  зателефонувало  чотири  особи. На одне звернення голова надав особисте роз’яснення,  на інші три  - надано доручення структурним підрозділам райдержадміністрації надати заявникам роз’яснення згідно чинного законодавства. Три звернення було на «гарячу» телефонну лінію до заступника голови райдержадміністрації Гончар Л.В. Звернення роз’яснено.

На виконання Указу проведено 2 засідання, враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID – 19» (зі змінами), на яких розглянуто 2 звернення громадян: щодо підключення однокімнатної квартири до мережі електропостачання та щодо розшуку реєстраційної справи на паперових носіях ФОП Прокопенко Н.М. Питання вирішені позитивно.

За 9 місяців 2021 року  на засіданнях постійно діючої комісії заслухано 2 звіти начальника відділу з питань діловодства та контролю  апарату райдержадміністрації про організацію роботи із зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації 28.01.2021 про організацію роботи із зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації Запорізької області у 2020 році та 17.05.2021 про організацію роботи із зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації Запорізької області у I кварталі 2021 року.

Протягом 9 місяців 2021 року головні спеціалісти – юрисконсульти  апарату райдержадміністрації  в межах своїх повноважень здійснюють надання первинної безоплатної правової допомоги щоп’ятниці з 8:00 до 12:00 в порядку, визначеному Законом України «Про безоплатну правову допомогу». За відповідний період надано первинну безоплатну правову допомогу 12 громадянам з 12 питань. На всі питання надані кваліфіковані роз’яснення.

Протягом 9 місяців 2021 року  фахівцями відділу «Пологівське бюро правової допомоги» з метою правової  освіти  населення району  надано 1261 правову консультацію.

Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді, у разі необхідності проводилися зустрічі із заявниками за місцем проживання або роботи. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників, у випадку незгоди з прийняттям рішення, як вимагає ст. 16 Закону України «Про звернення громадян». Посадовими особами райдержадміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.

 Головний спеціаліст
відділу з питань діловодства
та контролю апарату райдержадміністрації        Тетяна СКЛЯРОВА