:

 ЗВІТ ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Протягом 2020 року до райдержадміністрації надійшло 105 звернень громадян. Із загальної кількості звернень: 72 – письмових та 33 – усних.

З урахуванням 2 колективних звернень, що надійшли протягом звітного періоду, до райдержадміністрації звернулося 150 осіб. За  2020 рік повторних звернень не надходило.

Серед загальної кількості звернень 100% складають заяви (клопотання).

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою найбільше звернень до райдержадміністрації  надійшло від міських жителів - 71. Від  сільських жителів надійшло 30 звернень, найбільше звернень було з територій: Пологівської (12), Григорівської (8), найменше Тарасівської (2) сільських рад та 4 звернення, були направлені до райдержадміністрації з інших областей.

У своїх зверненнях мешканці району порушували питання щодо призначення субсидій, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, надання матеріальної допомоги та інші.

У звітному періоді від вразливих верств населення до райдержадміністрації надійшло 53 звернення, у тому числі: від учасників війни та інвалідів війни, та бойових дій - 1 звернення, від учасників АТО - 45 звернень, від осіб з інвалідністю I, II, III групи  - 4 звернення, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь  - 3 звернення.

  Протягом  2020 року райдержадміністрацією розглянуто 112 питань, порушених у зверненнях громадян.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж  2020 року,  чільне місце займають: питання соціального захисту населення - 54, аграрної політики і земельних відносин - 15, комунального господарства  - 10 питань, забезпечення дотримання законності правопорядку - 7 питань, праці та заробітної плати - 6, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 6 та інші.

Із загальної кількості розглянутих звернень 46, або 41%, вирішено позитивно. Пріоритетним для громадян було питання надання адресної грошової допомоги.

Особлива увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання районної Програми соціальної підтримки ветеранів війни, праці, інвалідів та інших малозабезпечених громадян «Назустріч людям» на 2018 - 2020 роки із районного бюджету виділено 43 учасникам АТО одноразову матеріальну допомогу на суму  40 тис. гривень.

Протягом звітного періоду на спеціальну електронну пошту райдержадміністрації Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. надійшло 3 електронних звернення.

  За звітний період проведено 12 «прямих» телефонних зв’язків з населенням, під час  яких зателефонувало 6 осіб. Від них надійшло 7 питань. Для вирішення питання керівництвом райдержадміністрації були надані доручення відповідним службам. Одне  питання задоволено, на інші надано роз’яснення в терміни, визначені законодавством. Проведені «прямі» телефонні зв’язки оформляються протоколом.

За 2020 рік на «телефонну лінію» Пологівської районної державної адміністрації зателефонувало  5 осіб, від яких надійшло 5 питань. Питання роз’яснено.

За  2020 рік  до райдержадміністрації  надійшло для розгляду 112 звернень громадян з урядової «гарячої лінії». Із розглянутих питань: 103 - роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством, 9 - надіслано за належністю.

Протягом за 2020 року до райдержадміністрації  надійшло 7 звернень громадян з  прямої «гарячої» лінії КУ «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради. На всі питання надано роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством, 3 звернення надіслано за належністю.

Актуальними залишаються соціальні, житлово-комунальні та земельні питання.

За 2020 рік до райдержадміністрації надійшло на розгляд одне звернення з Всеукраїнської телефонної лінії з питань СOVID-19. На звернення надано роз’яснено в термін, визначений чинним законодавством.

Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися керівництвом райдержадміністрації  відповідно до  графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.03.2020 № 80 та оприлюдненого на офіційному вебсайті райдержадміністрації, розміщеного на інформаційному стенді у холі райдержадміністрації.

 Згідно з рішенням протоколу № 2 від 10.03.2020 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій тимчасово було скасовано проведення особистих прийомів керівництва райдержадміністрації, тому за звітний період проведено 75 особистих прийоми та 26 виїзних прийомів, з них: на територіях 4 сільських рад  та в 19 установах і підприємствах району. На особистих та виїзних прийомах керівництвом райдержадміністрації розглянуто 33 звернень громадян. Найбільше громадян побувало на прийомах у голови райдержадміністрації - 24 звернення.

Кількість усних звернень громадян до керівництва райдержадміністрації зменшилась, внаслідок збільшення звернень громадян  за допомогою засобів телефонного зв’язку та через вебсайт урядового контактного центру, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.

На виконання Указу заплановано 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян,  по факту проведено 2 засідання, враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID – 19» (зі змінами), на яких заслухано 2 звіти про стан роботи зі зверненнями громадян. Розглянуто 2 звернення громадян: щодо невиплати орендної плати за земельний пай ТОВ «БАРС» та СФГ «Софія» за 2018, 2019 роки та стосовно сприяння проведення аналізу крові на гормони  щодо захворювання щитоподібної залози на безоплатній основі. Питання роз’яснено.

16.03.2020 року  на оперативній нараді апарату райдержадміністрації було  заслухано питання щодо скасування особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та обмеження відвідування громадянами адміністративної будівлі  Пологівської райдержадміністрації (протокол №4);

04.09.2020 року на семінарі для міського та сільських голів було заслухано питання щодо стану виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні в частині розгляду звернень громадян.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Пологівській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.