:
 

ЗВІТ ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2021 РОКУ

 Протягом І півріччя 2021 року до Пологівської районної державної адміністрації надійшло 104 звернення громадян. Із загальної кількості звернень:

80 – письмових та 24 – усних. З урахуванням 3 колективних звернень, що надійшли протягом звітного періоду, до райдержадміністрації звернулося 509 осіб.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою від  сільських жителів надійшло 19 звернень, або 18,3%, (8 звернень з Більмацької селищної ради, 2 звернення з Федорівської сільської ради, по 2 звернення із старостинських округів: Басанського, Інженерненського, Пологівського, 1 звернення з Преображенської сільської ради, 1 звернення з Воскресенської сільської ради, а також 1 звернення з Розівської селищної ради).

Від міських жителів надійшло 76 звернень, або 73%, з територій: Пологівської міської ради - 52 звернення, 20 звернень - з Гуляйпільської міської ради, 4 звернення - з Оріхівської міської ради та 9 звернень, або 8,7% з інших територій Запорізької області.

У своїх зверненнях мешканці району порушували питання щодо надання державної соціальної допомоги, оплати за комунальні послуги, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення транспортного сполучення між районним центром та селами району, надання матеріальної допомоги  та інші.

У звітному періоді від вразливих верств населення, а саме від одиноких матерів  до райдержадміністрації надійшло 37 звернень, або 35,6%.

Протягом І півріччя 2021 року райдержадміністрацією розглянуто 108 питань, порушених у зверненнях громадян.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж  І півріччя 2021 року,  чільне місце займають питання: соціального захисту населення - 61, комунального господарства - 13, аграрної політики і земельних відносин – 8, транспорту та зв’язку – 6, житлової політики - 6 та інші.

За звітний період проведено 6 «прямих» телефонних зв’язків з населенням, під час  яких зателефонувала одна особа. Від якої надійшло 1 питання. Питання роз’яснено. Проведені «прямі»  телефонні зв’язки оформляються протоколом.

За відповідний період 2021 року із комунальної установи «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради до райдержадміністрації  надійшло для розгляду 59 звернень: 54 - з урядової «гарячої лінії», 4 – з гарячої телефонної лінії облдержадміністрації та 1 – з Всеукраїнської телефонної лінії з питань COVID-19. Із розглянутих питань: 57 - роз’яснено в терміни, визначені чинним законодавством, 2- задоволено.

Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися керівництвом райдержадміністрації  відповідно до  графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.03.2020 № 80 та з 12.05.2021 графіком затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.05.2021 № 136,  оприлюдненених на офіційному вебсайті райдержадміністрації.

З метою мінімізації ризиків поширення на території району коронавірусу COVID-19, на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України та розпорядження голови райдержадміністрації від 05.02.2021 № 24 «Про заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення до керівництва Пологівської районної державної адміністрації під час карантинних обмежень» припинено проведення особистих та виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації та замінено їх на проведення «гарячої» телефонної лінії спілкування із громадянами.

Затверджено графік проведення «гарячої» телефонної лінії спілкування із громадянами керівництва райдержадміністрації. Згідно з графіком «гарячі» телефонні лінії проводяться двічі на місяць. Графіки щомісяця оприлюднюються на офіційному вебсайті Пологівської райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду проведено 42 «гарячих» телефонних лінії спілкування із громадянами керівництва райдержадміністрації, під час яких зателефонувало п’ять осіб.  Із розглянутих звернень – два вирішено позитивно на три надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Громадянам також рекомендовано подавати звернення в електронній формі або поштою.

На особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації розглянуто 24 звернення громадян, або 23,1 %. Найбільше громадян побувало на прийомах у голови райдержадміністрації – 7 звернень, або 29,2 %. Два звернення вирішено позитивно на інші надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

На особистих прийомах розглянуто 26 питань. Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях чільне місце займають питання соціального захисту - 10 (38,5%), комунального господарства – 8 (30,7%) та аграрної політики і земельних відносин – 3 (11,5%).

На виконання Указу заплановано 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, по факту проведено 2 засідання, враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020   № 211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID – 19» (зі змінами), на яких розглянуто 2 звернення громадян: щодо підключення однокімнатної квартири до мережі електропостачання та щодо розшуку реєстраційної справи на паперових носіях ФОП Прокопенко Н.М. Питання вирішені позитивно.

Протягом І півріччя 2021 року головний спеціаліст - юрисконсульт апарату райдержадміністрації  в межах своїх повноважень здійснює надання первинної безоплатної правової допомоги щоп’ятниці з 8:00 до 12:00 в порядку, визначеному Законом України «Про безоплатну правову допомогу». За відповідний період надано первинну безоплатну правову допомогу 7 громадянам з 7 питань. На всі питання надані кваліфіковані роз’яснення.

Протягом І півріччя 2021 року  фахівцями відділу «Пологівське бюро правової допомоги» з метою правової  освіти  населення району  надано 860 правових консультацій.

Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації, розглянуто в повному обсязі, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді, у разі необхідності проводилися зустрічі із заявниками за місцем проживання або роботи. Кожна відповідь містить роз’яснення прав заявників, у випадку незгоди з прийняттям рішення, як вимагає ст. 16 Закону України «Про звернення громадян». Посадовими особами райдержадміністрації, її апарату вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.